Obserwatorzy

poniedziałek, 5 maja 2014

mmm...YEAH!

Witam! ;)
Przygotowałam na dzisiaj lekką stylizację,tak akurat na dzisiejszą pogodę,ponieważ u mnie było ciepło :D
Czasami jest tak,że nie mam weny, nawet jeżeli wyluzuję się i zjem jakieś pyszne ciacho :D
Dzisiaj było inaczej,spojrzałam na moją sukienkę z Stardoll Academy i od razu wpadłam na fajny look.
To tylko potwierdza fakt,że nie trzeba wydawac masy SD,żeby dobrze wyglądac ;) wystarczy troszeczkę pokombinować.
Miłego Wieczoru,zapraszam do komentowania :)




Naszyjnik - Mr.
Koszulka - Bonjour Bizou
Sukienka - Stardoll Academy
Pasek - Callie's Picks
Skarpetki - Preety n' love
Platformy - Preety n' love
Tatuaże - Stardesign interior & INK'D


HAVE FUN GUYS!!! 

2 komentarze:

Ciachowaa. pisze...

Wykorzystanie tej sukienki to super pomysł! :)
polisa1

MagdozaurusRex pisze...

Nie przełamałaś schematów spódniczki ani nawet nie wykorzystałaś jej uroku. Stylizacja jest dość surowa i prosta. Nie przypadła mi do gustu.