Obserwatorzy

sobota, 10 maja 2014

I'm a real wild child

Sobota! nareszcie <3
Ciężko mi było wrócic do szkoły po tak długiej majówce :/ Na szczęście nie miałam żadnych sprawdzianów i kartkówek. Weekend mam brzydki,wczoraj prawie zaspałam,przez co zapomniałam parasola i zanim doszłam do szkoły wyglądałam jak zmokła kura -,- Ale dosc o szkole! :) Już nie mogę się wprost doczekac kiedy znowu będzie jakieś dłuższe wolne i moje kochane słoneczko :)
Lubie ten luźny sweterek w moim ulubionym kolorze .
Have a nice day!





Opaska na włosy - HB Bizou
Sweterek - It Girls
Góra od bikini - Riviera
Tatutaż - INK'D
Rurki - Stardesign Fashion
Platformy - Original Future







2 komentarze:

Anonimowy pisze...

ślicza *-* kiedy zorganizujecie konkurs jeśli mg zapytać? fajny blog :)misiai

MagdozaurusRex pisze...

Bardzo zwyczajna stylizacja, nie zachwyca.